Shot, shot, shot!

25 czerwca, 2015
(Imagine Dragons - "Shots", czyli wycieczka w surrealistyczny świat Tima Cantora.)

Imagine Dragons - "Shots" by Tim Cantor

Przygodę z niesamowicie barwnym (nie tylko z nazwy) zespołem "Imagine Dragons" rozpoczęłam od ich najpopularniejszego hitu "Radioactive". Jako, że uwielbiam muzykę emocjonalną, która wciska się we mnie i pozwala na podróżowanie myślami w odleglych zakątkach mózgu - zagłębiłam się w ich twórczość.

Co mnie urzeka w tej grupie? Przede wszystkim to, że są prawdziwi. Dan Reynolds daje z siebie wszystko (warto rzucić okiem na występy na żywo). Czasem widać, że ledwo zipie i marzy o złapaniu oddechu. :) Tu wszyscy panowie tworzą zintegrowaną całość i nieraz nawet wokalista odstawiany jest na plan dalszy, kosztem nieziemsko zaangażowanego w swoją robotę perkusisty (tak wczutej osoby to ja jeszcze nie widziałam, a widziałam wiele jeżeli o muzykę chodzi).

Imagine Dragons - Shots by Tim Cantor

Na temat ich twórczości mogłabym rozmawiać godzinami, jednak dziś chcę skupić się na utworze "Shots", który ma dla mnie szczególne znaczenie.



Prosty, a jednocześnie głęboki tekst, który może mówić o miłości, przyjaźni, o czymkolwiek co sobie tylko wymyślimy, ruchliwa melodia, piosenka po prostu wpada w ucho. Oczywiście w tym momencie cierpię na syndrom zapętlenia jednego utworu oraz... teledysku.
Piekny obraz, który powstał dzięki współpracy z niesamowicie utalentowanym Timem Cantorem (nie oszukujmy się - nie znałam faceta wcześniej) przenosi mnie do cudownego, surrealistycznego świata, w którym zdarzyć może się wszystko.
Imagine Dragons - Shots by Tim Cantor

Motyw ptaków, który uwielbiam i interpretuję na wiele sposobów, ma dla mnie wielkie znaczenie, obrazy oderwane od rzeczywistości, nieziemsko zabawna, a zarazem seksowna gestykulacja i mimika Dana, płynność obrazu - to wszystko jest naprawdę warte obejrzenia!

Imagine Dragons - Shots by Tim Cantor

Imagine Dragons - Shots by Tim Cantor

There's always time to change your mind!

10 komentarzy:

  1. Imagine Dragons to magia. I bardzo się cieszę, że usłyszę ich na żywo. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :) obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. radioaktiwe to również piosenka
    dzięki której ja dobrze znam ten zespół :)
    są mega :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten zespół. Są niesamowici.
    Masz ochotę na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/06/zostan-jesli-kochasz-gayle-forman.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witamy:), chcemy serdecznie zachęcić do wzięcia udziału w dwóch konkursach organizowanych w największym agregacie blogów w Polsce zBLOGowani.pl. Oba konkursy zostały wydłużone do niedzieli, a jeśli zgłoszenia zostaną dodane przez bloga jest szansa na najlepsze nagrody. Link do obu konkursów: http://zblogowani.pl/akcje. Można przygotować tyle zgłoszeń na ile się ma ochotę, a im więcej tym szansa na ciekawe nagrody wzrasta. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego zespołu, lecę przesłuchać ich dzieła. Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm.. nie znam zespołu.Ale któregoś dnia na pewno przesłucham.

    Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji na moim blogu http://agnieszka-agaa.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słucham czasami tego zespołu. Fajnie, że zainspirowali się obrazami. :)
    Pozdrawiam!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Wdzięczna jestem za ową opinię! :)